TALENTBRIEF
May 5, 20213 min
Employer branding tema je kojoj se u posljednje vrijeme okreće sve više organizacija i tvrtki s ciljem izgradnje korporativnog imidža te jačanja strategije privlačenja i zadržavanja zaposlenika. Employer branding možemo nazvati i modelom pomoću kojeg tvrtke upravljaju nizom poslovnih segmenata kako bi se istaknule kao atraktivno mjesto za rad i poželjan poslodavac, kako svojim trenutnim zaposlenicima tako i onim budućim.
Tvrtke koje sustavno upravljaju svojim brendom poslodavca znatno su uspješnije u ostvarivanju poslovnih ciljeva. Možemo reći da je učinkovitije privlačenje talenata i zadržavanje zaposlenika, kao i kreiranje pozitivnih radnih iskustva na svim razinama danas postalo obavezan dio upravljanja strategijom uspješnog poslodavca. Najbolji rezultati u tom području se postižu ako se navedene aktivnosti usklade i s potrebama zaposlenika, korporativnim brandom, kulturom i ciljevima tvrtke.
Poslodavci se posljednjih godina ciljanim kampanjama u segmentu employer brandinga sve snažnije pozicioniraju, kako na hrvatskom tako i na regionalnom tržištu rada. CareerCentar je prepoznao vrijednost takvih aktivnosti te 2019. godine pokrenuo projekt Croatia's Best Employer Brand Awards. Projekt se održava već treću godinu, ali ove godine prvi put u regionalnoj konkurenciji.
Na ovo regionalno natjecanje mogu se prijaviti tvrtke iz 8 zemalja: Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Mađarske, Kosova, Sjeverne Makedonija, Srbije, Slovenije i Hrvatske. Glavna nagrada je Grand Prix Adria, a bit će dodijeljen i Grand Prix za svaku pojedinu zemlju.
Posebna novost ove godine je People’s Voice Award, nagrada koja će biti dodijeljena na temelju kratkih video prezentacija poslodavaca, a pobjednici u segmentu velikih, srednjih i malih tvrtki bit će odabrani javnim online glasanjem. Prijava na ovu kategoriju za sve poslodavce je besplatna, a prijave su moguće do 31. kolovoza 2021. godine, nakon čega slijedi javno online glasanje. Vjerujemo da ćemo kroz ovu kategoriju upoznati mnoge zanimljive tvrtke, timove, prakse i aktivnosti koje utječu na stvaranje odličnih iskustava talenata i zaposlenika. Više možete saznati ovdje.
Još jedna od novosti ove godine je Employer Branding Connect konferencija koja će biti održana 3. prosinca 2021. godine. Bit će iznimno zanimljivo usporediti prakse u području upravljanja brendom poslodavca u našoj regiji, a nadamo se i snažnijem povezivanju stručnjaka u ovom području. Predavači konferencije bit će istaknuti stručnjaci iz područja upravljanja brandom poslodavca, kao što su James Ellis iz Sjedinjenih Američkih Država, Charu Malhotra iz Engleske s iskustvima iz Unilevera, British Petroleum i Ferrera, Claudia Tattanelli koja je više godina provela kao glavna direktorica Universuma za SAD i Aziju te je radila na projektima s tvrtkma kao Apple, Audi, Barclays, Campari, Citibank, Coca-Cola, Exxon, EY, Facebook, H&M, Goldman Sachs, Google, L’Oreal, Tina Miličić iz Atlantic Grupe kao pobjednica nagrade za najbolju employer brand managericu Faye Woodhead, dugogodišnja voditeljica globalnog employer branding tima u Deutsche Bank.
Osim Grand Prix nagrada za svaku pojedinu zemlju te People's Voice Award nagrade, dodijelit će se 20 nagrada najboljim tvrtkama u regiji. Nagrade su podijeljene prema vrsti kampanje/aktivnosti, veličini tvrtke i sektoru odnosno industriji poslovanja, a nagrađuju se i najbolji regionalni employer brand tim te employer brand manager odnosno managerica. Sve pristigle prijave razmotrit će međunarodni žiri kojeg čine cijenjeni stručnjaci, konzultanti i profesori u području ljudskih resursa te strateškog upravljanja brendom poslodavca iz cijele regije.
Prijave su otvorene od danas do 1. listopada 2021. godine, a tvrtke mogu prijaviti više employer brand projekata i aktivnosti u različitim kategorijama, čime ujedno i povećavaju izglede za osvajanjem Grand Prix nagrade.
Proglašenje pobjednika prvih regionalnih „Best Employer Brand Awards Adria 2021“ nagrada održat će se na svečanoj završnoj ceremoniji 3. prosinca 2021. godine, a više informacija pronađite na službenoj web stranici.