top of page
  • TALENTBRIEF

Kako employer branding čini tvrtke boljima i zašto su ovo najbolji poslodavci u regiji

Updated: Dec 8, 2021

Održane su Best Employer Brand Awards, a ovo su najuspješniji poslodavci u Adria regiji


Iako suočeni s jednom od najvećih kriza i brojnim izazovima oko organizacije posla, radom od kuće, brigom za zdravlje djelatnika, najuspješniji poslodavci u Adria regiji i ove su godine oduševili u provođenju aktivnosti koje izravno utječu na zadovoljstvo radnika, a koje u širem kontekstu zovemo upravljanje brendom poslodavca.


Najnagrađivanija tvrtka ove je godine Q agency


„Važno je istaknuti kako se employer branding u većoj mjeri okrenuo svojim „temeljima“, a to je primarni fokus na potrebe zaposlenika. Sa strane kvalitete prijava, možemo primijetiti kako su gotovo sve tvrtke napravile još veći doprinos razvoju programa i aktivnosti koji utječu na zadovoljstvo radom u odnosu na prošlu godinu, a posebnu zanimljivost čini i regionalna konkurencija. Nama je cilj promovirati izvrsne poslodavce koji uistinu provode i izvršavaju najbolje programe, ali i inspirirati druge na tržištu kako bismo svi u većoj mjeri stvarali kvalitetne radne sustave iz kojih ljudi neće htjeti odlaziti“, izjavio je Vladimir Benić, osnivač CareerCentra i Best Employer Brand Awards projekta i savjetnik za upravljanje brendom poslodavca.


Najnagrađivanija tvrtka ove je godine Q agency koja je ponijela i Grand Prix Adria nagradu. Q je ostvarila odlične rezultate kao najbolja tvrtka do pet stotina zaposlenih, uspješno angažirala i različitim programima povezivala svoje zaposlenike kreativnim video sadržajima te iznimnom internom komunikacijom, a iz Q-a dolazi i najbolji employer branding tim. Uz to Q je osvojila i People's Voice nagradu u video kategoriji i nagradu za najboljeg poslodavca u IT sektoru.


„Neizmjerno smo ponosni na uspjeh i osvojene nagrade koje su nam potvrdile da smo na dobrom putu i da nastavimo graditi Q prema našim ljudima i njihovom zadovoljstvu. Ovo je vjetar u leđa cijelom timu koji je naporno radio u izgradnji našeg brenda i kulture“, istaknula je Ana Čupić, voditeljica komunikacija u Q.



Marta Juričić, Koštana Pavić i Ana Čupić iz Q


Prema izboru Best Employer Brand Awards Adria 2021. odličan posao kao poslodavac radi i A1 Hrvatska. Naime, A1 Hrvatska je osvojila nagradu Grand Prix Hrvatska, ali i ukupnu nagradu u kategoriji velikih tvrtki. Nagrađena je i za najbolju digitalnu komunikaciju, najbolji projekt društveno odgovornog poslovanja i najbolji employer brand u telekom sektoru.



Suzana Badrov, Petra Grundler, Iva Skorin iz A1 Hrvatska


U telekom sektoru se puno aktivnosti posvećuje potrebama radnika i njihovom zadovoljstvu, a odličnim projektima istaknuli su se i Hrvatski Telekom te Magyar Telekom. Iz Hrvatskog Telekoma dolazi i najbolji employer brand manager Ivan Gorski, a nagrađeni su i za najbolju internu komunikaciju. Magyar Telekom nagrađen je kao najbolja tvrtka na svom tržištu osvajanjem nagrade Grand Prix Mađarske te nagradom za najbolju eksternu komunikaciju employer branda.


Kao uvod u dodjelu nagrade za Best Employer Brand Manager (m/f), održan je panel s finalistima kategorije: Ines Jozić (Coca-Cola HBC Adria), Marina Jurić (Addiko Bank), Jelena Jelušić (Photomath) i Ivanom Gorskim iz HT-a. Ivan je pritom istaknuo:


"Uspjeh Hrvatskog Telekoma vidim kroz četiri ključne točne. Prvo je stavljanje angažiranosti zaposlenika (engagement) u fokus cjelokupne kompanije, zadovoljstvo te cjelokupno iskustvo, kako internih zaposlenika, tako i vanjskih. Drugo je stavljanje zaposlenika u središte svih aktivnosti, slušanje njihovih potreba i donošenje tzv. data-driven odluka te promjena. Treće je komuniciranje promjena, aktivnosti i benefita baš svim zaposlenicima, bez obzira na to što nas ima gotovo pet tisuća. Četvrta točka je vrlo jednostavna – povjerenje u sve ono što radimo za zaposlenike, i promjene koje svojim svakodnevnim radom donosimo.

A kada govorimo o onome što Hrvatski Telekom čini sjajnim mjestom za rad, Gorski je podijelio da je to jedinstvena kombinacija individualne autonomije koju zaposlenik ima i prilika za osobno učenje, rast i razvoj te s druge strane sigurnost koju kompanija pruža te mreža mnogobrojnih prilika po cijelom svijetu koje imamo kao zaposlenici DT Grupe."


Ivan Gorski, Hrvatski Telekom


Puno kvalitetnih employer branding aktivnosti u sektoru bankarstva


U sektoru bankarstva je Addiko Bank odnijela pobjedu, a istaknula se aktivnostima usklađivanja korporativnog brenda i employer branda za što je također dobila nagradu te internom komunikacijom i ukupnom employer branding strategijom. Raiffeisenbank Hrvatska je dobila nagradu za najbolji employee experience izvrsnim nizom aktivnosti naziva RBAlity, a Privredna banka Zagreb se istaknula well-being programom i osvajanjem People's Voice nagrade u kategoriji velikih tvrtki.



Marina Jurić, Katarina Kantolić iz Addiko Bank


Utjecajne aktivnosti provodile su se i u FMCG sektoru gdje je pobjedu odnijela Fortenova Grupa zajedno s Jamnicom plus i Zvijezdom plus, a istaknule su se projektima edukacije i razvoja ljudi i izgradnjom organizacijske kulture, inovativnim aktivnostima i internom komunikacijom. Jamnica plus je nagrađena i u kategoriji Napredak u razvoju i implementaciji employer branding aktivnosti. Mercator je također ostvario zapažen uspjeh budući da je osvojio Grand Prix Slovenije i nagradu za najboljeg poslodavca u sektoru maloprodaje.



Jasna Pulić, Gordana Fabris, Martina Roša, Sandra Miletić Škopac, Marina Regjo - Fortenova Grupa


Farmaceutski sektor osvojila je Pliva koja je ostvarila i pobjedu u kategoriji well-being programa odličnim projektom interne pop-up ambulante. Najbolja kampanja za zapošljavanje otišla je u Srbiju i aktivnosti zapošljavanja koje je provodio PepsiCo, a najbolji agencijski projekt osvojio je degordian za suradnju s Addiko Bank.



Jasmina Petrović Mayer, Matea Tičinović iz Plive



Coca-Cola HBC Hrvatska osvojila je kategoriju Najbolja inovativna aktivnost za svoj

izvrstan Raise the Bar program, INA Grupa najbolji je employer brand u tehnološkom sektoru,



Bojana Mucić i Ines Jozić, Coca-Cola HBC Hrvatska



EY je najbolji employer brand u sektoru usluga te je nagrađen i za najbolji studentski program.

Najbolji employer brand Male tvrtke je drugu godinu za redom osvojila Ciklopea. Na tržištima Srbije i Sjeverne Makedonije najviše se istaknula Endava, koja je osvojila Grand Prix nagrade na oba tržišta.



Ana Petrović, Remi Savu, Gorjan Kepeski, Masha Ristovska iz Endava


SofaScore je pobjednik u video kategoriji People's Voice Award male tvrtke, a jedna od naših najuspješnijih kompanija Infobip pobijedila je u kategoriji Najbolji employer brand event svojim zimskim programom kojem je cilj bio povezati zaposlenike u više od 60 zemalja.


„COVID-19 pandemija u ovom je segmentu pozitivno utjecala na tržište jer je pojačala ovu povezanost između strateškog bavljenja employer brandingom te zadovoljstva zaposlenika, njihovog zdravlja i razumijevanja njihovih potreba. Čestitke svim kompanijama koje su s nama podijelile dobre prakse i koje zaposlenike stavljaju među top prioritete svojih strateških planova", istaknula je članica žirija dr. sc. Mirna Koričan Lajtman, profesorica za područje upravljanja ljudskim potencijalima na Luxembourg School of Business i Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa. Dodala je kako suvremeni odjeli ljudskih resursa na zaposlenike gledaju kao na partnere u ostvarivanju ciljeva poduzeća.

Stručni žiri ove je godine bio u sastavu: Aleksandra Kregar, Isidora Maksimović, Mirna Koričan Lajtman, Kristina Sanković i Vladimir Benić.


Dodjela nagrada Best Employer Brand Awards Adria održana je treći put, ali ove je godine održana prvi put u regionalnom izdanju. Organizirao ju je CareerCentar, internetska platforma za online testiranje i izgradnju brendova poslodavaca, a posebni partner ove je godine bio dnevnik.hr.



Popis svih dobitnika po kategorijama:


People's Voice Award – Male tvrtke: SofaScore

People's Voice Award - Srednje tvrtke: Q

People's Voice Award - Velike tvrtke: Privredna banka Zagreb


Najbolji Employer Brand Manager: Ivan Gorski iz Hrvatskog Telekoma

Najbolji Employer Brand tim: Q


Najbolja kreativna Employer Brand kampanja: Q

Napredak u razvoju i implementaciji Employer Brand aktivnosti: Jamnica plus

Inovativna Employer Brand aktivnost: Coca-Cola HBC Hrvatska

Najbolja digitalna komunikacija Employer Branda: A1 Hrvatska

Najbolja Employee Experience aktivnost: Raiffeisenbank Hrvatska

Najbolja interna komunikacija Employer Branda: Hrvatski Telekom

Najbolji Employer Brand event: Infobip

Najbolja eksterna komunikacija Employer Branda: Magyar Telekom

Najbolja Employer Brand aktivnost – Studentski programi: EY

Najbolja Employer Brand aktivnost usmjerena na CSR: A1 Hrvatska

Najbolja povezanost Employer Branda i korporativnog branda: Addiko Bank

Najbolji Employer Brand Well-being program: Pliva

Najbolja kampanja za zapošljavanje: PepsiCo

Najbolji agencijski projekt: degordian


Najbolji Employer Brand – Velike tvrtke: A1 Hrvatska

Najbolji Employer Brand – Srednje tvrtke: Q

Najbolji Employer Brand – Male tvrtke: Ciklopea


Najbolji Employer Brand – Sektor usluga: EY

Najbolji Employer Brand – IT sektor: Q

Najbolji Employer Brand – Tehnološki sektor: INA Grupa

Najbolji Employer Brand – FMCG sektor: Fortenova Grupa, Jamnica plus, Zvijezda plus

Najbolji Employer Brand – Retail sektor: Mercator

Najbolji Employer Brand – Telekom sektor: A1 Hrvatska

Najbolji Employer Brand – Sektor farmacije: Pliva

Najbolji Employer Brand – Sektor bankarstva: Addiko Bank


Grand Prix Mađarska: Magyar Telekom

Grand Prix Srbija: Endava

Grand Prix Slovenija: Mercator

Grand Prix Hrvatska: A1 Hrvatska

Grand Prix Sjeverna Makedonija: Endava


Grand Prix Adria: Q


Čestitke pobjednicima, svima koji su sudjelovali i podržavaju svrhu i viziju ovog projekta.

bottom of page