top of page
  • Vladimir Benić

Kako je General Eletric privukao ambiciozne štrebere?

Updated: Apr 16, 2021

industrijski div pokazao je otvorenost i duhovitost u sve većem problemu za tržišta rada suočenima s manjkom software developera


Što je točno problem s Owenom?


Mladi, pomalo štreberski tip Owen glavni je protagonist ove employer branding kampanje koju je za GE radio BBDO (New York).

Owena upoznajemo kako mladića koji objašnjava svojim roditeljima i prijateljima kako je dobio posao u GE-u te kako će imati priliku raditi na kompleksnim tehnologijama koje pokreću velike sustave, bolnice, logistiu, transport... Owen naravno ispada pomalo čudan, budući da njegove generacije





Sjajna igra s percepcijom tržišta, očekivanja o staromodnoj tvrtki i ambicijama mladih koji ponekad biraju "manje smislene" karijerne opcije


Writing a blog is a great way to position yourself as an authority in your field and captivate your readers’ attention. Do you want to improve your site’s SEO ranking? Consider topics that focus on relevant keywords and relate back to your website or business. You can also add hashtags (#vacation #dream #summer) throughout your posts to reach more people, and help visitors search for relevant content.


I ostatak svijeta je shvatio da je Owen u pravu


S obzirom na viralni uspjeh kampanje i značajan porast prijava kandidata za poslove u GE-u, prva kampanja je doživjela i nastavak, koji se zove "The World is catching up with Owen". U nastavku Owen se susreće s drugim kandidatima za posao koji žele to što on ima - posao u GE-u.




23 views
bottom of page