• TALENTBRIEF

Inspirativni lideri - ovaj primjer morate vidjeti

Updated: Apr 25

Chobani je prava imigrantska priča o uspjehu, ali ona priča koja izlazi iz klasičnog okvira korporativne Amerike. Tamo gdje je veliki Kraft Foods zatvorio svoju tvornicu jogurta zbog gubitaka, Hamdi je izgradio svoje poslovno carstvo, ali i nešto puno važnije - stvorio je snažan duh zajedništva i iznimnu organizacijsku kulturu.


Chobanijeva kultura vrti se oko glavne misije tvrtke koja je opisana sloganom "bolja hranu za veći broj ljudi", koja se proteže daleko izvan njihovih proizvoda. Oni naglasak stavljaju na ekološku i odgovornu proizvodnju, uključujući sigurno i humano postupanje sa svojim mliječnim kravama, već i aktivno sudjeluju u radnim zajednicama regija u kojima posluju, na temelju organizacijske vrijednosti: Vratiti zajednici.


Chobani ulaže u socijalne poduzetnike putem Zaklade Chobani, potiče zaposlenike da se socijalno uključe i poziva druge tvrtke - poput AirBNB-a, Googlea i Microsofta - da rade na pružanju pomoći izbjeglicama putem njihove zaklade. Na taj način Chobani može proširiti svoju mrežu i doseg te pomoći većem broju ljudi, povećati angažman zaposlenika koji dijele iste vrijednosti, a da istovremeno ostanu vjerni svojim temeljnim vrijednostima i željenoj ulozi u zajednici.


"Profit, novac, dioničari: to su prioriteti većine tvrtki danas. Ali pod koju cijenu? U apelu korporativnim liderima širom svijeta, osnivač Chobanija Hamdi Ulukaya poziva na okončanje poslovne prakse iz prošlosti i dijeli svoju viziju nove, "anti-CEO playbook" koja daje prednost ljudima ispred profita. Ovo je razlika između profita i istinskog bogatstva", kaže Hamdi.


U svojoj TED prezentaciji, Hamdi će vas odvesti na lijepo putovanje, u svijet koji pomiče granice u područjima u kojima smo odavno mislili da su strogo definirane.