• TALENTBRIEF

Ovako izgleda dobra stranica karijera

Sve je veća potreba za postojanjem online mjesta na kojem će svi relevantni detalji o mogućnostima za karijeru i slobodnim radnim mjestima biti dostupni potencijalnim zaposlenicima.

Razmislite o tome na ovaj način - svaki put kada trebate zaposliti nekoga možete:

  1. platiti oglašavanje slobodnog radnog mjesta ili

  2. iskoristiti snagu svog employer branda i privući kandidate da se prijave samo zato što im se svidjela vaša stranica karijere i tamo dostupni podaci. - odnosno svidjela im se vaša ponuda i tvrtka.


Ne zanima vas uvod? Preskoči niže na Vodič za karijerne stranice.


Kvalitetna karijerna stranica privući će kandidate za posao i smanjiti troškove po zapošljavanju


Izgraditi web mjesto za karijeru znači uložiti određeno vrijeme i resurse u:

  • izradu web stranice

  • sadržaj: slike, članci, videozapisi, priče o zaposlenicima, zanimljivi opisi poslova, itd.

  • administraciju stranice karijera: analitika, ažuriranja, natječaji za posao, novi sadržaj, kampanje.


Dakle, ako ulažete, neke biste koristi trebali i ostvariti od takvih aktivnosti.

Koje su glavne prednosti postojanja dobre karijerne stranice?


  1. Korištenje vlastite karijerne stranice u prosjeku je 70% brže od tradicionalnih metoda zapošljavanja.

  2. Karijerna stranica može osigurati da se kandidati kvalitetnije informiraju i prijave na vaše slobodno radno mjesto. Da biste to osigurali, važno je da svaka stranica na vašoj web stranici uključuje relevantne ključne riječi, URL-a prilagođenih SEO-u, kao i odgovarajuće meta oznake i poveznice. Svaka pozicija koju objavite trebala bi imati vlastitu stranicu koja je SEO optimizirana. To bi se trebalo automatski implementirati prilikom objavljivanja pozicije na vašem sustavu.

  3. Zapošljavanje izravno putem karijerne stranice vaše tvrtke može smanjiti troškove oglašavanja za posao oko 35%.

  4. Brendiranje - kandidati, posebno oni najbolji, žude za informacijama. Žele znati o vašoj tvrtki i njenoj kulturi kako bi mogli donijeti utemeljenu odluku. Žele razumjeti kako će njihov posao u vašoj organizaciji izgledati. Vaša karijerna stranica je najbolje mjesto da kontrolirate taj protok informacija i kvalitetno predstavite svoju organizaciju.




Želite li imati izvrsne karijerne stranice ili samo napraviti bilo kakvu stranicu?


Nažalost, ima više loših primjera nego dobrih i prilično je teško napraviti visokokvalitetnu karijernu stranicu. Izgradnja izvrsne web stranice za karijeru zahtijeva dobre vještine dizajniranja, kreativne vještine pisanja i opisivanja te izvrstan ukus za visokokvalitetni sadržaj. Uz to, ključno je provoditi istraživanja i dobro razumjeti vaš EVP i što to nudite kao poslodavac, da je zanimljivo potencijalim kandidatima.


Nije niti čudno da su karijerne stranice obično pretenciozne, umjetne i dosadne. Postoji još jedna važna stvar kod karijerne stranice - treba ih redovito ažurirati i imati novi i zanimljiv sadržaj - što znači da bi netko trebao aktivno raditi samo na tim aktivnostima, a tvrtke rijetko ulažu u resurse samo za to područje.


Što nije u redu s većinom karijernih stranica?


Rijetko vidite pregled loših primjera jer je ljepše razgovarati o dobrim primjerima općenito. Stoga nećemo izravno imenovati i povezivati ​​loše primjere, već precizno odrediti glavne segmente koje bi trebalo poboljšati ako ciljamo na dobre karijerne stranice. Evo popisa:


AUTENTIČAN SADRŽAJ

Da bismo ispravno definirali o čemu pričamo, autentičnost znači iskrenost. Ovo je jedan od najvažnijih koncepata u današnjem marketingu i upravljanju sadržajem. Prilikom stvaranja sadržaja relevantnog za zaposlenike, tvrtke jednostavno nisu u kontaktu s autentičnim porukama i iskustvima. Sve slike, priče, primjeri, podijeljene poruke jednostavno su tako ... lažne ili barem tako izgledaju. Molimo vas, pokušajte napisati o nekim teškim situacijama i iskustvima, kako netko NIJE uspio nešto dobro napraviti, razočarenja - smislite nešto, ali uravnotežite sjajni sadržaj stvarnim primjerima iz radnog života.


OPĆE PORUKE

Želite li raditi u brzom i izazovnom okruženju u kojem se naporan rad nagrađuje? Da .. tako nešto, shvatili ste. Ako ne možete razlikovati generički sadržaj od dobro promišljenog i relevantnog sadržaja tvrtke, zapeli ste s prvim problemom.


O NAMA ILI UPOZNAJTE NAS

Ovaj je segment rijetko nešto novo o samoj tvrtki. Razmislite o tome kako su ove informacije relevantne za vaše kandidate za posao i pomažu li im da donesu odluku o radu u vašoj tvrtki, razumijevanju vaše kulture ili ako su zaista uzbuđeni nakon što su pročitali o projektima koje radite u svojoj organizaciji.


SLAB EVP SEGMENT I ISTAKNUTE PREDNOSTI ORGANIZACIJE

Čak i ako tvrtka ima ideju što bi trebalo biti privlačno određenim segmentima potencijalnih zaposlenika, rijetko predstavlja te informacije na atraktivan i smislen način. Ako ste investirali kako biste privukli potencijalne zaposlenike na svoju karijernu stranicu, zašto ne predstavite relevantne razloge zbog koijh bi se netko poželio pridružiti vašoj tvrtki? To je osnovna svrha ako želite web stranicu o karijerama.


LOŠE KORISNIČKO ISKUSTVO

Kao što je već rečeno, nije lako stvoriti dobro dizajnirane web stranice i karijerne stranice. Neke tvrtke ne mogu prestati s "prodajnim" pristupom svojih proizvoda pa čak i ako ste na karijernim stranicama najvažnije su opcije uvijek relevantne za proizvode. Neki vole otežati pronalazak slobodnih radnih mjesta, neki imaju slobodna radna mjesta s vrlo lošim opisima. Obično ako postoji sadržaj koji bi mogao biti relevantan za priliku za posao (poput videozapisa ili iskustva zaposlenika), rijetko je povezan (linkan) s opisom posla. Neki imaju sve relevantne segmente, ali im nedostaje sadržaj - npr. Zašto raditi kod nas? - s malo relevantnih opisa i argumenata. Nekima nedostaju mogućnosti integracije fotografija i videozapisa pa su formati različiti, neki imaju .pdf datoteke iza linkova u kojima biste se nadali da će se otvoriti samo stranica itd.

INTEGRACIJA LOŠEG ATS-a Neke tvrtke imaju postupak prijave "izvan" svoje karijerne stranice, obično kao kombinacija s ATS platformom. Prvo, ako se pokušavate pozicionirati na tržištu kao snažan employer brand i želite se razlikovati, trebali biste prilagoditi postupak prijave i ovaj prijelaz na ATS učiniti što jednostavnijim. Ako koristite samo web stranice ATS-a i težite stvaranju jakog brenda poslodavca, trebali biste razmisliti o tome da svoje karijerne stranice napravite unutar poslovnih stranica i da ih imate kao sastavni dio web stranica vaše tvrtke. Ali hej, dosta o lošim stvarima. Pročitajmo kako to možemo poboljšati.



Vodič za karijerne stranice


Karijerne stranice mnogo su više od mjesta s navedenim mogućnostima za karijeru. One su vaš najvažniji resurs za angažiranje i privlačenje potencijalnih zaposlenika.


1. Načini za postizanje povjerenja u organizaciju


Karijerna strania jedinstvena je prilika za jačanje vašeg odnosa s potencijalnim zaposlenima i svi znamo da je najvažniji dio svake veze POVJERENJE. Stoga biste na stranicama trebali učiniti sljedeće:

  • Komunicirajte redovito i jasno kako bi svi razumjeli koja je vaša poruka.

  • Razgovarajte - na autentičan način predstavite kako vaši zaposlenici i lideri žive viziju i vrijednosti organizacije.

  • Zapošljavajte najbolje i obavezno objasnite zašto je to važno. Podijelite svoje priče jer ljudi žele surađivati ​​s drugim uspješnim i inspirativnim pojedincima.

  • Pokažite kako se zaposlenici druže ili oko kojih tema se mogu povezati - dijelite važne događaje ili načine na koje vaša kultura izgleda u neformalnom okruženju.


2. EVP bi trebao biti prvo što posjetitelj vidi.


Ako imate strategiju employer branda i definiran EVP - upotrijebite je da biste istaknuli zašto biste mogli biti privlačan poslodavac.

Ako postoji potreba za segmentiranjem vaših poruka u nekoliko segmenata radne snage - učinite to, nije svaka prednost ili poruka bitna za svakog potencijalnog zaposlenika. Učinite sadržaj relevantnijim za ljude koje ciljate i poboljšajte iskustvo pregledavanja. Važno je predstaviti svoju tvrtku kandidatima i ne zaboravite da uspješna prezentacija nikada nije generička i neautentična. Nemojte koristiti samo sadržaj koji izgleda dobro, prezentirajte i stvari s kojima će se kandidati moći poistovijetiti. Naravno, ovo je samo dodatak strategiji vašeg brenda poslodavca, i dalje je potrebno raditi na poboljšanju iskustava kod zapošljavanja i samih radnika.


3. Privucite pažnju posjetiteljima i pružite im priliku ostati u kontaktu


Ako postoji interes i netko je posjetio vašu karijernu stranicu, ali nije pronašao posao za prijavu - dajte mu priliku da ostane u kontaktu - ili neka podnese kratku otvorenu prijavu ili se prijavi na newsletter o karijeri.


4. Popisi poslova, oglasi i postupak prijave


Pomozite kandidatima da brzo pronađu pozicije koje traže. Kategorizacija poslova prema odjelima ili lokacijama pametan je način da se kandidatima pomogne da brzo pronađu pozicije koje traže. Dajte im kontekst o ulozi posla i povežite relevantan sadržaj, videozapis ili priču zaposlenika nakon što oglas za posao bude postavljen. To pomaže kandidatima da bolje prepoznaju jesu li dobar fit za otvorenu poziciju.


Iznenadit ćete se kad saznate da 27% kandidata ne razumije što se očekuje od radne uloge. (Linkedin)

Otkrivanje kulture tvrtke također pomaže kandidatima da se prethodno kvalificiraju i u konačnici bi vam trebalo "pomoći da izbjegnete zapošljavanje ljudi koji loše odgovaraju kulturi - i trebali bi povećati duži ostanak zaposlenika u organizaciji", Christian De Pape, voditelj marketinga u Recruiting Social.


Ne dopustite da sam postupak prijave uništi sav naporan rad koji je uložen u dizajniranje sjajne web stranice za karijere. Kad su kandidati angažirani i uzbuđeni što se prijavljuju (kakvi jesu), nemojte ih natjerati da požale zbog svoje odluke složenim postupkom prijave. Nije riječ o vama, već o njima.

Učinite SEO oglase prijateljskim i pomozite im da se pojave u Google pretraživanju. Ako upotrebljavate predložak opisa posla, najvjerojatnije ćete upotrijebiti generički naslov posla kao što je "Voditelj proizvoda", dok biste lako mogli koristiti precizniji i prikladniji naziv za pretraživače, poput "Voditelj Fintech proizvoda".


5. Korištenje vizuala


Ako želite transformirati posjetitelje web mjesta u potencijalne zaposlenike, uključite vizualne elemente koji uključuju potencijalne korisnike kako bi saznali više. Ne možete bez fotografija, infografika i videozapisa. Web mjesto za karijeru mora biti dobro osmišljeno kako bi posjetitelja vodilo kroz vašu priču, vrijednosti i kulturu i stvorilo interes za čitanje oglasa za posao. Teško je to učiniti s generičkim fotografijama i univerzalnim marketinškim video zapisima o vašoj tvrtki.


6. Napravite zanimljive opise glavnih uloga na poslu


Kandidati obično ne znaju puno o različitim radnim ulogama i poslovnim funkcijama. Olakšajte im učenje o poslu kojim se bavite, kako to radite, koje su glavne aktivnosti u svakoj ulozi ... Dobro informirani kandidati imaju znatno veću vjerojatnost da se prijave na natječaj za posao. Kratki videozapisi više su nego dobrodošli. Pazite da će informacije na vašoj web lokaciji imati utjecaja jer trebate PRETVORITI posjetitelje u kandidate za posao ako možda odgovaraju.


7. Integrirajte društvene medije i sadržaje generirane od zaposlenika


Vaši su zaposlenici najbolji ambasadori. Osnažite ih pravim alatima i učinite ih kanalom za dovođenje ljudi na vaše mjesto karijere i za stvaranje sadržaja koji se odnosi na posao. Možete čak integrirati Instagram zid i riješili ste problem "autentičnosti" sa sadržajem instagrama #OurTeamHasFun. Omogućite jednostavno dijeljenje sadržaja.


8. Napravite segment s čestim pitanjima


Da, potencijalni zaposlenici imaju pitanja, a neka od njih su obično slična. Olakšajte informiranje i pregledavanje čestih pitanja, ali omogućite to u postavkama foruma da se drugi zaposlenici ili korisnici mogu lako pridružiti i dati svoje komentare i savjete. Ovakav iskorak se odlično slaže sa stvaranjem povjerenja i autentičnosti.


9. Pronađite svoj glas. Jeste li šaljivi, autoritativni ili čak pomalo čudni?


Pronađite način da pokažete svoju kulturu, povežete svu timsku suradnju, sport, dobrovoljni rad i inicijative koje imate na uvjerljiv i autentičan način. Možete čak pronaći način za izlaganje vašeg proizvoda ili neke njegove značajke.


10. Kako dobiti posao u -Vašoj organizaciji-


Ako kandidat razmišlja o prijavi za posao, trebaju mu dodatne informacije. Obavijestite ih o procesu zapošljavanja, nekoliko sjajnih savjeta i smjernica što tražite od svojih kandidata i kako će znati da li je Vaša tvrtka potencijalno mjesto budućeg posla u kojem će uživati. Najbolji bi pristup bio ako svaki manager odjela ima sličan sadržaj (članak) relevantan za karijeru u njegovom odjelu ili HR/komunikacije mogu stvoriti opći vodič za svakog kandidata.


11. Apsolutno morate imati


Opcije dijeljenja sadržaja


Olakšajte posjetiteljima podijeliti vaše oglase za posao putem Facebooka, Twittera, Linkedina, Whats app-a i e-poštom svojim prijateljima. Trendovi u Fortune 500 web site recruiting izvještaj navodi da mogućnost slanja posla prijatelju donosi 117% porast broja aplikacija.


Budite mobile-friendly


Studija Jobvite otkrila je da oko 33% milenijalaca želi biti u mogućnosti prijaviti se za posao direktno sa svojih telefona.


Ažurirajte otvorene pozicije


Zamislite iskustvo kandidata koji odvoji vrijeme za izradu smislene prijave samo da bi vidio da slobodno mjesto više nije dostupno.


Mjerite učinkovitost sadržaja


Baš kao što biste pratili bilo koju drugu ključnu poslovnu stranicu na svojoj web stranici, mjerite i karijerne stranice.

Za početak preporučamo pratiti:

  • Promet - mjesečni promet koji vaša karijerna stranica ostvaruje

  • % prijava - broj prijava koje primite u odnosu na ukupni promet koji stranica dobije

  • % izgubljenih prijava - broj prijava koje nisu finalizirane, za razliku od ukupnog broja pokrenutih prijava

  • Uključivanje "alerta" za posao - broj ljudi koji se prijavljuju kako bi bili obaviješteni o budućim prilikama za posao - ako imate opciju obavijesti za posao ili newsletter

  • Praćenje akvizicije posjetitelja prema kanalima - određivanje koji kanali šalju najveći promet na karijernu stranicu - ako dijelite objave na Facebooku, Linkedinu, oglasnicima za poslove - analizirajte koje web stranice dovode najviše posjetitelja i potom i prijavljenih kandidata.

Ako imate dobru karijernu stranicu i htjeli biste podijeliti s čitateljima način na koji ste ju optimizirali, javite nam se!